piątek, 5 lipca 2013

Zakończenie

Jak wspominałam wczoraj dzisiaj kończę prac na tym blogu. Nie mieści mi się to w głowie, że kończę już drugi opowiadanie. Chciałabym wam serdecznie podziękować za wszystko. Za to, że czytaliście moje opowiadanie, za wszystkie wasze komentarze. Po prostu za wszystko:) Jestem bardzo wdzięczna. Zaczynam trzeci blog. Mam nadzieję, że zyska popularność. Chcielibyście otrzymać link do niego? Piszcie w komentarzach, a może już niedługo podam wam link. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje.

5 komentarzy:

  1. czekam na ling <3 i nie mogę się doczekać nowych opowiadań

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czekam <3 i szkoda ze juz koniec , poczytałabym więcej :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam. <3 szkoda ze sie skonczyl ten blog. Byl fajny. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwsze opowiadanie, czytałam drugie opowiadanie i na 10000% przeczytam trzecie opowiadanie. Chciałabym mieć taki talen jak Ty i umieć tak pisać, ale moja wena kończy się na beznadziejnych 'wypocinach'. Kocham cię za te opowiadania <333
    Życzę weny i wieeelllu czytających twoje kolejne dzieło ;*

    OdpowiedzUsuń